2012-07-15

Gotta love it...

Ännu en trevlig överraskning min kropp bjuder på just nu är nån konstig form av hormon-över-producering = jag-går-runt-o-känner-mig-skendräktig...

Detta medför att allt luktar illa... ja inte allt, har spenderat dagar i norrland med att lukta på världens godaste doft, bebis-andedräkt och alldeles nyfödd nacke... mmm.... MEN så kom jag tillbaka till hemma och här luktar det inge bebis... det luktar hund, tillgivna, gossjuka hundar som inte förstår varför mamma inte vill borra in näsan i pälsen längre... uäck...

Så medans Tiger åmar sig på rygg och försöker krypa alldeles för nära mig för att få kärlek försöker jag ytandas med munnen och inte spy på stackarn...

I morgon ringer jag läkaren. Det måste ju finnas nåt piller för det här med ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar